امروز می خوام اطلاعاتی در مورد برنامه کافه اینستاگرام بذارم

روال کاری این برنامه که در واقع نوعی شبکه اجتماعی ست عجیب و پیچیده نیست و درواقع تمامی اموری که ادعا کرده و واقعا انجام می دهد را کاربران این برنامه انجام می دهند. شما با داشتن این برنامه اندرویدی که توسط گروه نرم افزاری فلعه تولید و منتشر شده با ارتباطی که از طریق برنامه با اکانت اینستاگرام خودتون ایجاد می کنید و اعمالی که انجام می دهید سکه دریافت می کنید که این سکه برای انجام اموری که برنامه را برای آنها دانلود کرده اید مورد نیاز است. در واقع شما می توانید این سکه ها را خریداری کنید و راحت بازدیدکننده یا فالوور دریافت کنید و یا با انجام کارهایی که برنامه از شما می خواهد مانند بازدید یا فالوو کردن سایر پیج ها سکه دریافت کنید.

هرچقدر استفاده کننده از این برنامه زیادتر شود تعداد فالوور ویا بازدید کننده بالاتری دریافت می کنید. پس درواقع شما به عنوان استفاده کننده باید مانند یک بازاریاب دهان به دهان از این برنامه حمایت کنید تا استفاده کننده بیشتری پیدا کند. البته می توانید مقداری سر کیسه را شکل کنید و پول خرج کنید تا فالوور سریعتری پیدا کنید.

به دلیل شبکه اجتماعی بودن این اپلیکیشن و روش کاری آن می توان این اطمینان را داشت که بازدید کنندگان و یا فالوور ها واقعی هستند. حتی این برنامه امکان موقتی کار کردن را هم از شما می گیرد.

به این صورت که اگر شما بعد از دریافت سکه از فاوو کردن یک پیج آن پیج را Unfollow کنید از شما سکه کسر می شود !!! به این صورت در صورتی که بخواهید رایگان کار کنید باید همیشه تا حدودی فالوو داشته باشید و ...

یکی دیگر از موارد قابل ذکر این برنامه این است که شما باید یک پیج پابلیک ( Public ) داشته باشید و پیج های خصوصی نمی توانند از قابلیت های این اپ استفاده کنند.

 

این اپلیکیشن در بیشتر مارکت های ایرانی موجود هستند که در اینجا می توانید از ایران اپس و بازار دریافت کنید :

 

دانلود برنامه کافه اینستاگرام

دانلود برنامه کافه اینستاگرام از ایران اپس

دانلود برنامه اندروید از ایران اپس

دانلود برنامه کافه اینستاگرام از بازار

 

در صورتی که اطلاعاتی در مورد این اپ و تجربه استفاده از آن دارید را در بخش نظرات ارسال نمایید تا سایرین هم از این تجربیات استفاده کنند.

با سپاس