دانلود برنامه شبکه من و تو - Manoto TV App

ضمن اینکه این روزها رای دادن به خواننده های استیج موضوع روز است و همانطور که اطلاع دارید مدتی ست که شبکه پرطرفدار من و تو اقدام به انتشار نسخه اپلیکیشن خود کرده است که البته در جدیدترین نسخه این اپلیکیشن ضمن بهینه سازی گرافیک، امکانات جدید و مناسبی به آن اضافه شده است. در این مطلب می خواهیم ضمن بررسی این اپلیکیشن لینک های دانلود آن را نیز قرار می دهیم.

 

امکانات برنامه Manoto TV:

  • امکان پخش زنده شبکه
  • لیست برنامه ها و اطلاعات مربوط به هر برنامه
  • زمان برنامه ها برای تمام روزهای هفته
  • امکان ثبت برنامه به لیست دلخواه و یا دانلود برنامه ها
  • بخش ویژه گزارشگر من و تو برای مشاهده تمامی گزارش های مردمی
  • بخش ویژه اتاق خبر برای نمایش عناوین و تفسیر هر خبر
  • امکان رای دادن به شرکت کنندگان برنامه استیج

این برنامه که تا به حال طبق آمار گوگل بین 500 هزار تا 1 میلیون نصب داشته است برای اجرا نیاز به اندروید 4.2 به بالا دارد.  

شما می توانید نسخه 2.1.5 برنامه من و تو را از لینک زیر برای اندروید و iOS دانلود کنید.

 

دانلود برنامه من و تو ( مستقیم )

لینک دانلود برنامه من و تو iOS (اپل استور)