امروز می خوایم یکی از برنامه های جدید اندروید رو براتون معرفی کنم

برنامه PMC Music که این روزا طرفدار های زیادی پیدا کرده و خیلی ها دنبال این برنامه می گشتند. این برنامه به دلیل مشکلاتی که داره قابل ارائه در مارکت های ایرانی نیست و از این رو فایل APK آن را برای دانلود قرار میدم. ( لازم به ذکر است نسخه iOS یا آیفون این نرم افزار تا این لحظه تولید نشده است و تنها نسخه اندروید آن موجود است )

دوستانی که دسترسی به گوگل پلی دارند می تونند به صورت مستقیم از گوگل پلی دانلود کنند ولی اگر دسترسی ندارید و یا به هر دلیلی نمی توانید از آنجا دانلود کنید از لینک زیر فایل اصلی را با گوشی دریافت کنید و یا بعد از دانلود به گوشی خود منتقل کنید و نصب کنید.

این برنامه امکانات خوبی داره که از جمله اون میشه به پخش مستقیم موزیک خالی ویا ویدیو اشاره کرد و به راحتی در صورت داشتن یک ارتباط اینترنت متوسط روی گوشی خود موزیک ویدیو ها و موزیک های روز رو گوش کنید و حتی در نظر سنجی های این شبکه ماهواره ای نیز شرکت کنید.

 

اطلاعات اپلیکیشن

این برنامه به اندروید 4.0 به بالا برای اجرا نیاز دارد.

ورژن ارائه شده در اینجا نسخه 1.0.6 است که در تاریخ 26 اکتبر 2016 پخش شده است.

نصب حدود 100.000 تا 500.000 - میانگین امتیاز 4.3 از 5

 

توجه داشته باشید که صفحه باز شده دارای تبلیغات است و شما در صورتی که اکانت سایت UploadBoy را ندارید تنها روی گزینه دانلود رایگان (Free Download) کلیک کنید تا برنامه شروع به دانلود شود. پس از دانلود از قسمت دانلود گوشی خود اقدام به نصب برنامه کنید.

 

دانلود برنامه PMC