مدت زیادی از فعالیت ایران اپس در کنار سایر مارکت های ایرانی می گذرد و همه این مارکت ها خوبی و بدی های خود را دارا هستند. با وجود اینکه من طرفدار ایران اپس نیستم ولی می خواهم یکی از ویژگی های خاص این مارکت ایرانی را توضیح و بررسی نمایم. که چیزی نیست جز دانلود زمان دار برنامه های اندروید.

دانلود زماندار برنامه های اندرویدی

شاید برای شما هم این وضعیت اتفاق اقتاده باشد که نیاز به دانلود چندین برنامه دارید و یا حتی بعد از مدت کمی متوجه می شوید که تعداد زیادی از برنامه های گوشی شما آپدیت شده اند و نیاز به بروزرسانی آنها ملموس است. از یک طرف نمی توان همه آپدیت ها را نادیده گرفت از طرف دیگر حجم دانلود ارتباط اینترنتی شما چه می شود ؟!؟!

راهکاری که ایران اپس برای این مورد انتخاب و پیاده سازی کرده است دانلود زمان دار است. شما می توانید هر زمان که فکر می کنید دانلود اینترنت شما رایگان یا حداقل هزینه است را تنظیم نمایید تا برنامه ایران اپس به صورت خودکار در زمان دلخواه شما این دانلود ها را انجام دهد.

 

دانلود زمان دار

 

برای این کار کافیست نرم افزار اندرویدی یا بازی که می خواید دانلود کنید را پیدا کنید و در کنار گزینه دانلود و یا بروزرسانی آن دکمه زماندار را زده و زمان مورد نظر خود را برای دانلود وارد کنید. برای این کار می توانید یک بازه تعیین کنید که در این صورت در طول این بازه دانلود انجام می شود.

معمولا ارائه دهندگان اینترنت ساعت 2 تا 8 صبح را برای دانلود رایگان قرار می دهند که به این صورت وقتی شما این زمان را انتخاب کنید صبح که بیدار می شوید با اتمام دانلود و یا بروزرسانی خود روبرو می شوید. به من اعتماد کنید، واقعا لذت بخش است :-)

این کار مخصوصا برای بازی های سنگین بسیار مفید و مقرون به صرفه است. همانطور که می دانید ایران اپس دیتای بازی ها را نیز قرارداده است که شما دیگر نیازی به دانلود و قراردادن در فولدرهای خاص و ... ندارید که حتما در فرصتی در آینده با آن نیز می پردازیم.

برای دانلود برنامه ایران اپس می توانید از لینک مستقیم زیر استفاده کنید و یا با مراجعه به سایت ایران اپس آن را دانلود کنید.

 

دانلود برنامه اندرویدی ایران اپس